Wat is vereist?
- Afgeronde mbo-opleiding (niveau 4) in een technische richting
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
- Goed kunnen samenwerken
- Goed overzicht kunnen bewaren
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Gestructureerd, klant- en oplossingsgericht
Wat krijg je?
- Schaal G CAO-woondiensten tussen €3.405 en €4.278 bruto per maand (36 uur) inschaling op basis van kennis en ervaring
- 36-urige werkweek
- We beginnen met een jaarcontract met de intentie voor een vaste aanstelling
- Ruim 5 weken vakantie per jaar
- Volop aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden met een persoonlijk opleidingsbudget
- Laptop en mobiele telefoon
- Ruime thuiswerkmogelijkheden (o.a. ingerichte thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding)
- Auto of fietsen? Altijd een gunstige reiskostenvergoeding van €0,40 per km (deel belast deels onbelast)
- Een gezellig Grand Café waar je tegen een goed tarief met je collega’s kunt lunchen
Wat doe je?
- 10% Financiële zaken afhandelen (o.a. facturen verwerken)
- 15% Servicemedewerkers aansturen
- 25% Vragen van bewoners beantwoorden
- 30% Vragen van onderhoudspartners en andere partijen beantwoorden
- 10% Woningtechnische problematiek signaleren en oplossingen bespreken
- 10% Interne communicatie en vragen van collega's via persoonlijke mailbox bijhouden
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Jacqueline Sprooten
Manager KGO Reparatie
Vacature
Als Werkvoorbereider bij Vivare ben je verantwoordelijk voor het coördineren van dagelijks onderhoud in je eigen vaste werkgebied. Je coördineert de planning van de servicemedewerkers van Vivare, die zorgdragen voor kleine onderhoudsklussen. Ook heb je een regisserende rol over de grotere klussen die worden uitgevoerd door externe onderhoudspartners (aannemers). Je beoordeelt bijvoorbeeld ingediende offertes. Als eerste aanspreekpunt voor technische en planningsgerichte vragen van bewoners en collega's weet je vrijwel altijd een passend antwoord te geven. Dagelijks beheer je het klantsysteem, waarin je voornamelijk mails met vragen van onderhoudspartners en bewoners verwerkt. Van snelle antwoorden tot het grondig uitzoeken van specifieke casussen, jij zorgt ervoor dat iedereen tijdig en correct geïnformeerd wordt. Team Reparatie bestaat ,naast werkvoorbereiders, uit vastgoedconsulenten en servicemedewerkers. Het team wordt ondersteund door een senior vastgoedconsulent en je rapporteert aan de manager.
Je levert een belangrijke bijdrage aan het team KGO (Klantgestuurd Onderhoud) Reparatie, waar je onderdeel van wordt. Team Reparatie bestaat, naast werkvoorbereiders, uit vastgoedconsulenten en servicemedewerkers. Het team wordt ondersteund door een senior vastgoedconsulent en je rapporteert aan de manager.
Als je voldoening haalt uit georganiseerd werken en je het uitdagend vindt om soms 'nee' te moeten zeggen en om het overzicht te bewaren in een soms hectische omgeving, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je efficiënt samengewerkt met collega's, waardoor je bewoners achter de schermen tevreden hebt gesteld. Tussen het werk door geniet je van een heerlijke lunch in het Grand Café van Vivare en je bespreekt daarna uitdagende casussen met je collega's tijdens een kopje koffie.
Op een minder leuke werkdag word je geconfronteerd met onbeantwoorde vragen en ongeduldige bewoners, soms zelfs een boze huurder. Toch heb je aan het eind van de dag enkele zaken rechtgezet en bewoners tevreden kunnen stellen.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
- 19:00
-
- Persoonlijke mailbox bijwerken
- Communicatie in klantsysteem bijwerken
- Teamoverleg
- Vragen via klantsysteem beantwoorden
- Lunch
- Dagelijks onderhoud in eigen gebied coördineren
- Communicatie in klantsysteem bijwerken
- Contactpersoon telefoondienst
- Servicemedewerkers en onderhoudspartners aansturen
-
- Persoonlijke mailbox bijwerken
- Communicatie in klantsysteem bijwerken
- Overleg met Vastgoedconsulent
- Lunch
- Servicemedewerkers en onderhoudspartners aansturen
- Contactpersoon telefoondienst
- Vragen via klantsysteem beantwoorden
- Dagelijks onderhoud in eigen gebied coördineren
- Persoonlijke mailbox bijwerken
-
- Contactpersoon telefoondienst
- Communicatie in klantsysteem bijwerken
- Dagelijks onderhoud in eigen gebied coördineren
- Lunch
- Persoonlijke mailbox bijwerken
- Overleg met Vastgoedafdeling: Woningtechnische problematiek bespreken
- Vragen via klantsysteem beantwoorden
-
- Vrije dag
-
- Facturen verwerken
- Servicemedewerkers en onderhoudspartners aansturen
- Communicatie in klantsysteem bijwerken
- Contactpersoon telefoondienst
- Lunch
- Overleg met onderhoudspartner
- Persoonlijke mailbox bijwerken
- Vragen via klantsysteem beantwoorden
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Vivare is er volop aandacht voor jouw persoonlijke groei en professionele ontwikkeling, zowel in de hoogte als in de breedte. Je wordt ondersteund in het uitbouwen van je talenten en het actueel houden van kennis en vaardigheden. De Vivare Academie, een eigen online platform, biedt actuele klassikale en online trainingen om kennis en vakbekwaamheid te vergroten. Dit aanbod wordt continu aangepast met input van medewerkers, waardoor kennis en kunde van Vivarianen wordt gestimuleerd en er altijd ruimte is voor groei.
Werken bij Vivare
Vivare is met 55.000 huurders een van de grootste woningcorporaties in Oost-Nederland. Dag in, dag uit zetten we ons in om in de regio zo veel mogelijk mensen een comfortabel en betaalbaar thuis te bieden. We richten ons specifiek op kwetsbare groepen en mensen met een bescheiden inkomen, zodat ook zij met plezier en in veiligheid kunnen wonen. Vivare heeft een uitdagende, maatschappelijke taak en die pakken we niet alleen aan. We slaan de handen ineen met bewoners, gemeenten, de overheid, aannemers en specialistische organisaties om samen onze doelstellingen te realiseren.
We zijn actief in deze gemeenten: Arnhem, Duiven, Overbetuwe, Renkum, Rheden en Westervoort. Verder zijn we actief in de volgende plaatsen: Arnhem, De Steeg, Dieren, Doorwerth, Duiven, Ellecom, Elst, Groessen, Heelsum, Heveadorp, Loo, Oosterbeek, Renkum, Rheden, Rozendaal, Spankeren, Velp, Westervoort en Wolfheze.
Zit jouw ideale vacature er niet tussen? Maak dan een JobAlert aan. Op deze manier krijg je direct bericht als we een vacature hebben geplaatst.
Contact met team HR? Dat kan! Bel ons dan via +3188-0541255.
- Kantoor in Arnhem
- Circa 300 medewerkers in Nederland
- Gem. leeftijd 47 jaar
- Thuiswerkmogelijkheden (o.a. ingerichte thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding)