Wat is vereist?
- Hbo+ werk en denkniveau
- 5 tot 10 jaar leidinggevende ervaring aan een groot en divers team
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je hebt uitstekende communicatieve en schriftelijke vaardigheden
- Je bent empathisch, kunt goed luisteren en een team inspireren
- Je bent reflecterend en kunt kritisch kijken naar je eigen handelen
- Je speelt adequaat in op interne en externe ontwikkelingen
Wat krijg je?
- €5.181 - €7.198 (Schaal L, CAO Woondiensten) bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 36-urige werkweek
- We beginnen met een jaarcontract met de intentie voor een vaste aanstelling
- Ruim 6 weken vakantie per jaar
- Ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling met een opleidingsbudget
- Laptop en mobiele telefoon
- Ruime thuiswerkmogelijkheden (o.a. ingerichte thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding)
- Deelname aan de leaseregeling
- Een gezellig Grand Café waar je tegen een goed tarief met je collega’s kunt lunchen
Wat doe je?
- 20% Gesprekken met medewerkers/professionals
- 10% HRM gerelateerde vraagstukken behandelen
- 30% Intern overleg
- 10% Management overleggen bijwonen
- 10% Werkgroepen bijwonen
- 10% Mail en administratie verwerken
- 10% Externe bijeenkomsten bezoeken
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Interesse
Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.Eline de Jong
Directeur Wonen
Vacature
Als Manager Verhuren bij Vivare ben je, samen met je collega Manager, eindverantwoordelijk voor alles wat zich binnen de keten Verhuren afspeelt. Dit begint bij een huuropzegging en eindigt bij de bewoning door een nieuwe huurder. Daarnaast ben je ook verantwoordelijk voor de periode waarin een huurder in de woning woont, spelen er mogelijk zaken rondom incasso en overlast. Ook deze twee processen maken onderdeel uit van jouw team en jouw verantwoordelijkheid. Naast woningen verhuren we ook ander vastgoed, zoals zakelijk onroerend goed of parkeerplekken. Jouw focus ligt op huurderstevredenheid, die je samen met een toegewijd team van medewerkers bevordert. Het is jouw taak om de werkomgeving zo optimaal mogelijk in te richten, zodat het team efficiënt kan werken. Werkzaamheden van het team zijn onder andere: het bezichtigen van woningen met kandidaat huurders, het opleveren van de woning aan de nieuwe huurder, het incasseren van huur, het aanpakken van overlast en het oplossen van andere uitdagingen.
In deze functie voer je veel gesprekken met medewerkers, besteed je aandacht aan HRM-vraagstukken en draag je bij aan interne overleggen en overleggen met het management. Verder houd je je bezig met de optimalisatie van werkprocessen en zorg je ervoor dat de gehele afdeling dezelfde richting opgaat. Omdat je de verantwoordelijkheid draagt voor een groot team, werk je intensief samen met een andere Manager Verhuren. Samen geven jullie leiding aan ongeveer 80 mensen. Om dit goed te organiseren, stem je regelmatig de werkzaamheden af om het overzicht te behouden. Daarnaast ben je ook onderdeel van het MT, samen met de andere managers draag je de zorg voor strategische, tactische en operationele vraagstukken die het domein van Wonen van onze huurders raakt. De directie Wonen bestaat uit een Directeur, zes Managers en ongeveer 160 medewerkers.
Naast bovengenoemde interne focus, zijn o.a. onze gemeenten, andere woningcorporaties, onderhoudspartners en samenwerkingspartners in de regio ook belangrijke stakeholders van de manager.
Als je het leuk vindt om de talenten van medewerkers te zien en optimaal te benutten en graag in de corporatiesector wilt werken, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag zie je dat medewerkers plezier en voldoening uit hun werk halen en dat veel huurders geholpen zijn.
Op een minder leuke werkdag merk je dat er veel focus ligt op interne zaken, waardoor het bredere plaatje vergeten wordt.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Dagstart
- Lunch
- Intern overleg
- Gesprekken met medewerkers/professionals
- HRM-gerelateerde vraagstukken behandelen
- Werkgroepen bijwonen
- Externe bijeenkomsten bezoeken
- Interne afstemming en processen optimaliseren
-
- Dagstart
- Managementoverleg
- Lunch
- Intern overleg
- Gesprekken met medewerkers/professionals
- Mail en administratie verwerken
- HRM-gerelateerde vraagstukken behandelen
- Intern overleg
-
- Dagstart
- Lunch
- Gesprekken met medewerkers/professionals
- HRM-gerelateerde vraagstukken behandelen
- Werkgroepen bijwonen
- Mail en administratie verwerken
- Intern overleg
- Werkgroepen bijwonen
-
- Dagstart
- Werkgroep Verhuur
- Lunch
- Gesprekken met medewerkers/professionals
- HRM-gerelateerde vraagstukken behandelen
- Mail en administratie verwerken
- Intern overleg
- Interne afstemming en processen optimaliseren
-
- Dagstart
- Gebiedsteamoverleg
- Lunch
- Intern overleg
- Gesprekken met medewerkers/professionals
- Externe bijeenkomsten bezoeken
- Mail en administratie verwerken
- Interne afstemming en processen optimaliseren
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Vivare is er volop aandacht voor jouw persoonlijke groei en professionele ontwikkeling, zowel in de hoogte als in de breedte. Je wordt ondersteund in het uitbouwen van je talenten en het actueel houden van kennis en vaardigheden. De Vivare Academie, een eigen online platform, biedt actuele klassikale en online trainingen om kennis en vakbekwaamheid te vergroten. Dit aanbod wordt continu aangepast met input van medewerkers, waardoor kennis en kunde van Vivarianen wordt gestimuleerd en er altijd ruimte is voor groei. Daarnaast krijgen ook jonge talenten bij Vivare volop kansen om zich verder te ontwikkelen. Jong Vivare brengt jonge collega’s uit diverse afdelingen en teams samen voor leerzame en gezellige activiteiten, waarbij netwerken en kennisdeling centraal staan.
Werken bij Vivare
Vivare is met 55.000 huurders een van de grootste woningcorporaties in Oost-Nederland. Dag in, dag uit zetten we ons in om in de regio zo veel mogelijk mensen een comfortabel en betaalbaar thuis te bieden. We richten ons specifiek op kwetsbare groepen en mensen met een bescheiden inkomen, zodat ook zij met plezier en in veiligheid kunnen wonen. Vivare heeft een uitdagende, maatschappelijke taak en die pakken we niet alleen aan. We slaan de handen ineen met bewoners, gemeenten, de overheid, aannemers en specialistische organisaties om samen onze doelstellingen te realiseren.
We zijn actief in deze gemeenten: Arnhem, Duiven, Overbetuwe, Renkum, Rheden en Westervoort. Verder zijn we actief in de volgende plaatsen: Arnhem, De Steeg, Dieren, Doorwerth, Duiven, Ellecom, Elst, Groessen, Heelsum, Heveadorp, Loo, Oosterbeek, Renkum, Rheden, Rozendaal, Spankeren, Velp, Westervoort en Wolfheze.
Zit jouw ideale vacature er niet tussen? Maak dan een JobAlert aan. Op deze manier krijg je direct bericht als we een vacature hebben geplaatst.
Contact met team HR? Dat kan! Bel ons dan via +3188-0541255.
- Kantoor in Arnhem
- Circa 300 medewerkers in Nederland
- Gem. leeftijd 47 jaar
- Thuiswerkmogelijkheden (o.a. ingerichte thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding)