Wat is vereist?
- Een afgeronde hbo-opleiding richting Secretaresse of Management Assistent
- Minimaal 10 jaar relevante werkervaring
- Uitstekende kennis van Microsoft Office
- Je leert snel om te gaan met nieuwe systemen
- Perfecte beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Je bent een georganiseerde en daadkrachtige teamplayer
- Je bewaart overzicht, handelt snel en bent stressbestendig
- Je hebt een dienstverlenende en oplossingsgerichte houding en springt bij waar nodig
Wat krijg je?
- €3.502 - €4.400 (schaal G CAO woondiensten) bruto p/m (afhankelijk van kennis en ervaring) o.b.v. 36 uur
- 24-urige werkweek verdeeld over minimaal 4 dagen
- We beginnen met een jaarcontract met de intentie voor een vaste aanstelling
- Ruim 5 weken vakantie per jaar
- Volop aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden met een persoonlijk opleidingsbudget
- Laptop en mobiele telefoon
- Ruime thuiswerkmogelijkheden (o.a. ingerichte thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding)
- Auto of fietsen? Altijd een gunstige reiskostenvergoeding van €0,40 per km (deels belast en deels onbelast)
- Een gezellig Grand Café waar je tegen een aantrekkelijk tarief met je collega’s kunt lunchen
- Een eindejaarsuitkering
Wat doe je?
- 35% Agendabeheer en prioriteren
- 20% Inhoudelijk overleggen en signaleren
- 20% Projectondersteuning Strategie
- 15% Ambtelijk secretariaat OR
- 10% Algemene administratie en communicatie
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Vacature
Als Secretaresse Directeur bij Vivare ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse ondersteuning van de Directeur Strategie. Je beheert de complexe agenda en mailbox, filtert prioriteiten en bewaakt de opvolging van belangrijke berichten. Je organiseert bijeenkomsten en zorgt ervoor dat de Directeur optimaal zijn werk kan doen. In deze veelzijdige rol ben je niet alleen een onmisbare organisator, maar ook een inhoudelijke sparringpartner. Je denkt vooruit, signaleert kansen of knelpunten en handelt hier proactief naar. Je weet wanneer je moet schakelen, welke afspraken prioriteit hebben en welke mails direct aandacht vragen. Dankzij jouw overzicht en daadkracht loopt alles op rolletjes en blijft de Directeur scherp op inhoud en resultaat.
Je bent het eerste aanspreekpunt binnen het team Strategie en ondersteunt naast de Directeur ook collega’s zoals assetmanagers en strategisch adviseurs. Je draagt bij aan de uitvoering van projecten, bijvoorbeeld in de ontwikkeling van strategie en beleid, en je vervult een actieve rol in het ambtelijk secretariaat van de ondernemingsraad. Je past je gemakkelijk aan veranderende omstandigheden aan en hebt goed in de gaten wat er speelt binnen de organisatie. Jouw talent voor plannen, structureren en communiceren zorgt ervoor dat zaken tijdig worden opgepakt.
Je komt te werken binnen het team Strategie van Vivare, waar je zelfstandig werkt maar deel uitmaakt van een groter geheel. Samen met negen andere secretaresses vorm je het team Secretariaat, waarin je kennis en ervaringen uitwisselt en elkaar versterkt. De sfeer is professioneel en collegiaal, met ruimte voor eigen initiatief en ontwikkeling. Als verlengstuk van de organisatie ben je zichtbaar en betrokken. Je zorgt ervoor dat alles klopt, van de grote lijnen tot de kleine details.
Als je het leuk vindt om structuur aan te brengen in een volle agenda en je het een uitdaging vindt om snel te handelen bij onverwachte situaties, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag verlopen afspraken soepel, help je de Directeur vooruit met scherp agendabeheer en zorg je dat alles goed geregeld is. De dynamiek van het werk en het snel inspelen op nieuwe situaties maken je dag bijzonder en motiverend.
Op een uitdagende werkdag los je verrassende vraagstukken effectief op en wissel je moeiteloos tussen verschillende taken. De variatie en onverwachte situaties maken je werk boeiend en geven je een gevoel van voldoening.
- 07:00
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
-
- Dagstart en mailbeheer
- Agendabeheer Directeur Strategie + collega's Directie
- Overleggen met de Directeur over actuele onderwerpen en projecten
- Lunch
- Bijeenkomsten voorbereiden en organiseren
- Voorbeeld weekagenda*
-
- Lunch
- Mailbeheer en prioriteren
- Wekelijkse stand-up Secretaresses Vivare
- Complex agendabeheer collega’s Directie Strategie
- Ondersteuning bieden bij projecten binnen Strategie
- Thuiswerkdag
-
- Lunch
- Ambtelijk secretariaat OR
- Agendabeheer Directeur en collega’s
-
- Lunch
- Mailbeheer en urgente zaken oppakken
- Ondersteuning bieden bij projecten binnen Strategie
- Organiseren van bijeenkomsten en follow-up acties uitvoeren
- Thuiswerkdag
-
- Roostervrije dag
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Vivare is er volop aandacht voor jouw persoonlijke groei en professionele ontwikkeling, zowel in de hoogte als in de breedte. Je wordt ondersteund in het uitbouwen van je talenten en het actueel houden van kennis en vaardigheden. De Vivare Academie, een eigen online platform, biedt actuele klassikale en online trainingen om kennis en vakbekwaamheid te vergroten. Dit aanbod wordt continu aangepast met input van medewerkers, waardoor kennis en kunde van Vivarianen wordt gestimuleerd en er altijd ruimte is voor groei.
Werken bij Vivare
Vivare is met 55.000 huurders een van de grootste woningcorporaties in Oost-Nederland. Dag in, dag uit zetten we ons in om in de regio zo veel mogelijk mensen een comfortabel en betaalbaar thuis te bieden. We richten ons specifiek op kwetsbare groepen en mensen met een bescheiden inkomen, zodat ook zij met plezier en in veiligheid kunnen wonen. Vivare heeft een uitdagende, maatschappelijke taak en die pakken we niet alleen aan. We slaan de handen ineen met bewoners, gemeenten, de overheid, aannemers en specialistische organisaties om samen onze doelstellingen te realiseren.
We zijn actief in deze gemeenten: Arnhem, Duiven, Overbetuwe, Renkum, Rheden en Westervoort. Verder zijn we actief in de volgende plaatsen: Arnhem, De Steeg, Dieren, Doorwerth, Duiven, Ellecom, Elst, Groessen, Heelsum, Heveadorp, Loo, Oosterbeek, Renkum, Rheden, Rozendaal, Spankeren, Velp, Westervoort en Wolfheze.
Zit jouw ideale vacature er niet tussen? Maak dan een JobAlert aan. Op deze manier krijg je direct bericht als we een vacature hebben geplaatst.
Contact met team HR? Dat kan! Bel ons dan via +3188-0541255.
- Kantoor in Arnhem
- Circa 300 medewerkers in Nederland
- Gem. leeftijd 46 jaar
- Informeel
- Thuiswerkmogelijkheden (o.a. ingerichte thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding)