Senior Klantconsulent
Vivare Arnhem
Wat is vereist?
- Afgeronde hbo-opleiding, bijvoorbeeld richting SPH of Facilitair
- Minimaal 2 tot 4 jaar relevante werkervaring
- Ervaring met netwerken en samenwerken
- Bekwaam in projectmatig werken
- Vermogen om complexe zaken te analyseren en op te lossen
- Sterk in regievoering en relatiebeheer
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Sensitief, initiatiefrijk en kan goed samenwerken
- Klant- en oplossingsgericht
Wat krijg je?
- €4.088 - €5.376 bruto p/m (schaal I CAO Woondiensten), afhankelijk van kennis en ervaring en o.b.v. 36-urige werkweek
- 24-urige werkweek
- We beginnen met een jaarcontract met de intentie voor een vaste aanstelling
- Bij een 36-urige werkweek heb je recht op ruim 5 weken vakantie per jaar
- Volop aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden met een persoonlijk opleidingsbudget
- Laptop en mobiele telefoon
- Ruime thuiswerkmogelijkheden (o.a. ingerichte thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding)
- Auto of fietsen? Altijd een gunstige reiskostenvergoeding van €0,40 per km (deel belast deels onbelast)
- Een gezellig Grand Café waar je tegen een goed tarief met je collega’s kunt lunchen
Wat doe je?
- 20% Aan diverse wijkoverleggen en netwerkbijeenkomsten deelnemen
- 20% Huisbezoeken uitvoeren, complexe overlastzaken aanpakken en tussen buren bemiddelen
- 20% Input voor wijkvisies, beleidsplannen en handelingskaders leveren
- 20% Advies geven in incassozaken en aan bijzondere verhuurstrategieën en speciale huisvestingsroutes werken
- 20% Aan vastgoed- en leefbaarheidsprojecten werken
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Igor Claassen
Manager Klantmaatwerk
Vacature
Als Senior Klantconsulent bij Vivare ben je verantwoordelijk voor het bevorderen van de leefbaarheid en het beheersen van overlast in de wijken waar Vivare woningen bezit. Je speelt een actieve rol in de processen van overlast, verhuur en huurincasso, met een bijzondere focus op complexere zaken. Ook ga je de wijk in om contact te leggen met bewoners en om in samenwerking met hen tot verbeteringen/oplossingen te komen voor het wonen en de woon- en leefomgeving. Tevens heb je een sleutelrol bij vastgoedprojecten, waarbij je de kansen op het gebied van leefbaarheid identificeert en deze in de praktijk brengt.
Daarnaast houd je je in deze functie bezig met wijkoverstijgende vraagstukken en draag je actief bij aan de ontwikkeling en verfijning van beleidsplannen. Dit betekent dat je niet alleen input geeft voor wijkvisies en prestatieafspraken, maar ook samenwerkt met verschillende stakeholders. Of je nu samenwerkt aan thema's zoals woonhygiëne of verduurzaming, of actief bezig bent met het versterken van banden met (gemeentelijke) instanties, jouw expertise is essentieel voor het behalen van beleidsdoelstellingen die de leefbaarheid verbeteren.
Je komt te werken in een Klantmaatwerk team in het gebied Arnhem Noord en Zuid. Het Klantmaatwerk team bestaat uit meerdere (Senior) Klantconsulenten, Wijkbeheerders en Huismeesters en wordt aangestuurd door een Manager. Gezamenlijk zorgen jullie voor een prettige leefomgeving voor alle bewoners en dragen jullie bij aan een vlotte en eerlijke verdeling van de beschikbare huurwoningen.
Als je het leuk vindt om op verschillende niveaus met mensen in gesprek te gaan en om op beleidsniveau na te denken over leefbaarheid in de wijk, en je het uitdagend vindt om complexe vraagstukken aan te pakken, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag ga je samen met de wijkagent op huisbezoek, ontvang je waardering voor recente wijkprojecten en heb je met huurders gesprekken over toekomstige verbeteringen.
Op een minder leuke werkdag word je overvallen door onverwachte gebeurtenissen, zoals een ernstig incident tussen bewoners. Met het team zoek je snel naar oplossingen en steun je elkaar.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Teamoverleg
- Mails lezen en beantwoorden
- Aan netwerkoverleggen deelnemen
- Aan wijkvisies/beleidsplannen werken
- Lunch
- Reistijd naar wijk
- Huisbezoeken uitvoeren
- Reistijd naar huis
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Aan wijkvisies/beleidsplannen werken
- Lunch
- Bij complexe zaken over incasso, verhuur en huisvesting ondersteunen
- Aan vastgoedproject werken
- Een-op-een met leidinggevende
-
- Reistijd naar wijk
- Huisbezoeken uitvoeren
- Wijk inspecteren en onregelmatigheden signaleren
- Reistijd naar kantoor
- Lunch
- Overleg Overlast & Zorg
- Bij complexe zaken over incasso, verhuur en huisvesting ondersteunen
- Actiepunten opvolgen
-
- Mails lezen en beantwoorden
- Reistijd naar wijk
- Lunch
- Reistijd naar kantoor
- Aan vastgoedproject werken
- Huisbezoeken uitvoeren
- Aan netwerkoverleggen deelnemen
- Aan wijkvisies/beleidsplannen werken
-
- Aan wijkvisies/beleidsplannen werken
- Lunch
- Overleg met Gebiedsteam
- Mails lezen en beantwoorden
- Bij complexe zaken over incasso, verhuur en huisvesting ondersteunen
- Actiepunten opvolgen
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Vivare is er volop aandacht voor jouw persoonlijke groei en professionele ontwikkeling, zowel in de hoogte als in de breedte. Je wordt ondersteund in het uitbouwen van je talenten en het actueel houden van kennis en vaardigheden. De Vivare Academie, een eigen online platform, biedt actuele klassikale en online trainingen om kennis en vakbekwaamheid te vergroten. Dit aanbod wordt continu aangepast met input van medewerkers, waardoor kennis en kunde van Vivarianen wordt gestimuleerd en er altijd ruimte is voor groei.
Werken bij Vivare
Vivare is met 55.000 huurders een van de grootste woningcorporaties in Oost-Nederland. Dag in, dag uit zetten we ons in om in de regio zo veel mogelijk mensen een comfortabel en betaalbaar thuis te bieden. We richten ons specifiek op kwetsbare groepen en mensen met een bescheiden inkomen, zodat ook zij met plezier en in veiligheid kunnen wonen. Vivare heeft een uitdagende, maatschappelijke taak en die pakken we niet alleen aan. We slaan de handen ineen met bewoners, gemeenten, de overheid, aannemers en specialistische organisaties om samen onze doelstellingen te realiseren.
We zijn actief in deze gemeenten: Arnhem, Duiven, Overbetuwe, Renkum, Rheden en Westervoort. Verder zijn we actief in de volgende plaatsen: Arnhem, De Steeg, Dieren, Doorwerth, Duiven, Ellecom, Elst, Groessen, Heelsum, Heveadorp, Loo, Oosterbeek, Renkum, Rheden, Rozendaal, Spankeren, Velp, Westervoort en Wolfheze.
Zit jouw ideale vacature er niet tussen? Maak dan een JobAlert aan. Op deze manier krijg je direct bericht als we een vacature hebben geplaatst.
Contact met team HR? Dat kan! Bel ons dan via +3188-0541255.
- Kantoor in Arnhem
- Circa 300 medewerkers in Nederland
- Gem. leeftijd 47 jaar
- Thuiswerkmogelijkheden (o.a. ingerichte thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding)