Werkvoorbereider

Tijdelijk gesloten

Werkvoorbereider

Vivare Arnhem

Wat is vereist?

  • Afgeronde mbo-opleiding (niveau 4) in een technische richting
  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring
  • Goed kunnen samenwerken
  • Goed overzicht kunnen bewaren
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
  • Gestructureerd, klant- en oplossingsgericht

Wat krijg je?

  • Schaal G CAO-woondiensten tussen €3.405 en €4.278 bruto per maand (36 uur) inschaling op basis van kennis en ervaring
  • 36-urige werkweek
  • We beginnen met een jaarcontract met de intentie voor een vaste aanstelling
  • Ruim 5 weken vakantie per jaar
  • Volop aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden met een persoonlijk opleidingsbudget
  • Laptop en mobiele telefoon
  • Ruime thuiswerkmogelijkheden (o.a. ingerichte thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding)
  • Auto of fietsen? Altijd een gunstige reiskostenvergoeding van €0,40 per km (deel belast deels onbelast)
  • Een gezellig Grand Café waar je tegen een goed tarief met je collega’s kunt lunchen

Wat doe je?

  • 10% Financiële zaken afhandelen (o.a. facturen verwerken)
  • 15% Servicemedewerkers aansturen
  • 25% Vragen van bewoners beantwoorden
  • 30% Vragen van onderhoudspartners en andere partijen beantwoorden
  • 10% Woningtechnische problematiek signaleren en oplossingen bespreken
  • 10% Interne communicatie en vragen van collega's via persoonlijke mailbox bijhouden

Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.

Interesse

Heb je een vraag of ben je geïnteresseerd? Neem contact met ons op.

Jacqueline Sprooten

Manager KGO Reparatie

Vacature

Als Werkvoorbereider bij Vivare ben je verantwoordelijk voor het coördineren van dagelijks onderhoud in je eigen vaste werkgebied. Je coördineert de planning van de servicemedewerkers van Vivare, die zorgdragen voor kleine onderhoudsklussen. Ook heb je een regisserende rol over de grotere klussen die worden uitgevoerd door externe onderhoudspartners (aannemers). Je beoordeelt bijvoorbeeld ingediende offertes. Als eerste aanspreekpunt voor technische en planningsgerichte vragen van bewoners en collega's weet je vrijwel altijd een passend antwoord te geven. Dagelijks beheer je het klantsysteem, waarin je voornamelijk mails met vragen van onderhoudspartners en bewoners verwerkt. Van snelle antwoorden tot het grondig uitzoeken van specifieke casussen, jij zorgt ervoor dat iedereen tijdig en correct geïnformeerd wordt. Team Reparatie bestaat ,naast werkvoorbereiders, uit vastgoedconsulenten en servicemedewerkers. Het team wordt ondersteund door een senior vastgoedconsulent en je rapporteert aan de manager.

Je levert een belangrijke bijdrage aan het team KGO (Klantgestuurd Onderhoud) Reparatie, waar je onderdeel van wordt. Team Reparatie bestaat, naast werkvoorbereiders, uit vastgoedconsulenten en servicemedewerkers. Het team wordt ondersteund door een senior vastgoedconsulent en je rapporteert aan de manager.

Als je voldoening haalt uit georganiseerd werken en je het uitdagend vindt om soms 'nee' te moeten zeggen en om het overzicht te bewaren in een soms hectische omgeving, dan is dit een baan voor jou.

Werkweek

Werkvoorbereider

Op een leuke werkdag heb je efficiënt samengewerkt met collega's, waardoor je bewoners achter de schermen tevreden hebt gesteld. Tussen het werk door geniet je van een heerlijke lunch in het Grand Café van Vivare en je bespreekt daarna uitdagende casussen met je collega's tijdens een kopje koffie.

Op een minder leuke werkdag word je geconfronteerd met onbeantwoorde vragen en ongeduldige bewoners, soms zelfs een boze huurder. Toch heb je aan het eind van de dag enkele zaken rechtgezet en bewoners tevreden kunnen stellen.

  • 08:00
  • 09:00
  • 10:00
  • 11:00
  • 12:00
  • 13:00
  • 14:00
  • 15:00
  • 16:00
  • 17:00
  • 18:00
  • 19:00
    • Persoonlijke mailbox bijwerken
    • Communicatie in klantsysteem bijwerken
    • Lunch
    • Servicemedewerkers en onderhoudspartners aansturen
    • Contactpersoon telefoondienst
    • Vragen via klantsysteem beantwoorden
    • Dagelijks onderhoud in eigen gebied coördineren
    • Persoonlijke mailbox bijwerken
    • Communicatie in klantsysteem bijwerken
    • Dagelijks onderhoud in eigen gebied coördineren
    • Persoonlijke mailbox bijwerken
    • Overleg met Vastgoedafdeling: Woningtechnische problematiek bespreken
    • Vragen via klantsysteem beantwoorden
    • Vrije dag

Voorbeeld uit de praktijk

Een bewoner meldt een lekkend dak van een schuur en vraagt of Vivare dit kan herstellen. Wat doe je?

Eerst ga je grondig na in de contracten en afspraken wie precies verantwoordelijk is voor het onderhoud en eventueel vervangen van het dak van een schuur. Sommige schuurtjes zijn namelijk door bewoners zelf aangebracht, dus dat moet je eerst controleren. Als het niet direct helder is, dan zoek je de balans tussen klanttevredenheid en de verantwoordelijkheden van Vivare. In zo'n 'grijs gebied' overleg je met je collega's om samen tot een weloverwogen besluit te komen.

Wanneer je een beslissing neemt, is het cruciaal om dit duidelijk en met begrip te communiceren naar de bewoner. Het kan zijn dat je de bewoner blij maakt met jouw besluit, maar soms moet je ook vasthouden aan een beslissing die misschien minder goed ontvangen wordt. Wat de uitkomst ook is, open en eerlijke communicatie is essentieel.

Groeipad

Bij Vivare is er volop aandacht voor jouw persoonlijke groei en professionele ontwikkeling, zowel in de hoogte als in de breedte. Je wordt ondersteund in het uitbouwen van je talenten en het actueel houden van kennis en vaardigheden. De Vivare Academie, een eigen online platform, biedt actuele klassikale en online trainingen om kennis en vakbekwaamheid te vergroten. Dit aanbod wordt continu aangepast met input van medewerkers, waardoor kennis en kunde van Vivarianen wordt gestimuleerd en er altijd ruimte is voor groei.

Werkvoorbereider

Werken bij Vivare

Vivare is met 55.000 huurders een van de grootste woningcorporaties in Oost-Nederland. Dag in, dag uit zetten we ons in om in de regio zo veel mogelijk mensen een comfortabel en betaalbaar thuis te bieden. We richten ons specifiek op kwetsbare groepen en mensen met een bescheiden inkomen, zodat ook zij met plezier en in veiligheid kunnen wonen. Vivare heeft een uitdagende, maatschappelijke taak en die pakken we niet alleen aan. We slaan de handen ineen met bewoners, gemeenten, de overheid, aannemers en specialistische organisaties om samen onze doelstellingen te realiseren.

We zijn actief in deze gemeenten: Arnhem, Duiven, Overbetuwe, Renkum, Rheden en Westervoort. Verder zijn we actief in de volgende plaatsen: Arnhem, De Steeg, Dieren, Doorwerth, Duiven, Ellecom, Elst, Groessen, Heelsum, Heveadorp, Loo, Oosterbeek, Renkum, Rheden, Rozendaal, Spankeren, Velp, Westervoort en Wolfheze.

 Zit jouw ideale vacature er niet tussen? Maak dan een  JobAlert aan.  Op deze manier krijg je direct bericht als we een vacature hebben geplaatst.

Contact met team HR? Dat kan! Bel ons dan via +3188-0541255.

  • Kantoor in Arnhem
  • Circa 300 medewerkers in Nederland
  • Gem. leeftijd 47 jaar
  • Thuiswerkmogelijkheden (o.a. ingerichte thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding)

Collega's

Foto van medewerker Sanne van der Teems
Foto van medewerker Erwin Daams
Foto van medewerker Rosanne Hoogers
Foto van medewerker Arjan van Turnhout
Foto van medewerker Sanne Rosalina
Foto van medewerker Femke Smits
Foto van medewerker Wim Bastein

Sanne van der Teems - Communicatie medewerker

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Wat mij vooral aansprak in het werken bij Vivare is het maatschappelijke karakter. Ik ben gek op teksten schrijven en content creëren. In deze functie ben ik daar veel mee bezig en kan ik nog veel leren van mijn collega's.

Wat was je vorige baan?
Junior online marketeer

Wat doe je in je vrije tijd?
Korfballen, met vrienden en vriendinnen afspreken, naar festivals, lekkere dingen bakken.

Erwin Daams - Projectleider Brandveiligheid – Complex Gestuurd Onderhoud (CGO)

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Na vele jaren in de commerciële branche gewerkt te hebben, wilde ik graag iets doen waarin ik directer mijn steentje kan bijdragen voor de mens. In dit geval dus voor onze huurders.

Wat was je vorige baan?
Relatiebeheerder - Hefas Brandbeveiliging B.V.

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten, series kijken en naar Vitesse gaan.

Rosanne Hoogers - Senior klantconsulent Team Rheden - Renkum

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik ben bij Vivare gaan werken om betrokken te zijn met de huurders in de wijk en ervoor te zorgen dat huurders fijn kunnen wonen.

Wat was je vorige baan?
Verkoopmedewerker

Wat doe je in je vrije tijd?
Winkelen & paardrijden

Arjan van Turnhout - Senior klantconsulent

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Vivare heeft een uitdagende maatschappelijke taak en als klantconsulent lever je een directe bijdrage. Toen ik (bijna) 5 jaar geleden de vacature zag was ik direct enthousiast. Daarnaast is er binnen Vivare volop aandacht voor je persoonlijke ontwikkeling, hierdoor heb ik recent de stap gemaakt naar de functie van senior Klantconsulent.

Wat was je vorige baan?
Filiaalmanager - Detailhandel

Wat doe je in je vrije tijd?
Sporten en samen zijn met familie en vrienden.

Sanne Rosalina - Manager Communicatie, afdeling Communicatie

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Een mensgerichte organisatie, maatschappelijk betrokken én lekker in beweging. Hier voel ik mij thuis. Samen met collega's een steentje bijdragen aan het bieden van een fijn thuis aan onze huurders. Elke dag van waarde zijn, voor onze huurders en voor elkaar.

Wat was je vorige baan?
Manager marketing en communicatie bij een particuliere zorgorganisatie

Wat doe je in je vrije tijd?
In gezelschap van vrienden en familie leuke dingen ondernemen. Samen met man en kinderen genieten van kleine en grote geluksmomenten.

Femke Smits - Strategisch adviseur HR en Organisatieontwikkeling

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
De functie sprak mij enorm aan, in combinatie met de maatschappelijke impact die Vivare maakt. En het onderdeel zijn van een HR- team, maakt dat ik me als een vis in het water voel.

Wat was je vorige baan?
HR-adviseur

Wat doe je in je vrije tijd?
Leuke dingen doen met mijn gezin. Wandelen met de hondjes, winkelen en borrelen met vrienden.

Wim Bastein - Kwaliteitsexpert Vastgoedprojecten, afdeling Complexgestuurd Onderhoud en Ontwikkeling

Waarom ben je bij dit bedrijf gaan werken?
Ik heb een maatschappelijk hart en wil iets betekenen voor een ander (huurders, collega's, onderhoudspartners, etc.). En Vivare staat bekend als een fijne werkgever.

Wat was je vorige baan?
Werkvoorbereider Spoor ProRail.

Wat doe je in je vrije tijd?
Feyenoord aanmoedigen, sporten met mijn zoon en wandelen met de hond.

Sollicitatieproces

Intake recruiter of HR (brief selectie)
Eerste gesprek leidinggevende en collega
± Binnen 2 weken
Tweede gesprek met een medewerker van het team en/of HR
± Binnen 1 week
Eventueel een meeloopdag of -ochtend
Arbeidsvoorwaardengesprek met HR
± Binnen 2 weken
Aanvragen van een VOG
± Binnen 2 weken
Tekenen arbeidsovereenkomst

Interessante baan?

Interesse
Terug naar boven