Wat is vereist?
- Hbo werk- en denkniveau
- 2-5 jaar relevante werkervaring
- Affiniteit met ICT-applicaties en vaardig met Excel
- Een brede boekhoudkundige kennis en ervaring
- Het vermogen hebben om relaties op te bouwen en steun te verwerven
- Verbanden kunnen leggen
- Kennis van servicekosten is een pre
- Goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel in woord als geschrift
- Sociaal en initiatiefrijk
Wat krijg je?
- Inschaling tussen €3.405 - €4.278 bruto p/m op basis van 36 uur (schaal G CAO Woondiensten)
- 36-urige werkweek
- Ruim 5 weken vakantie per jaar (o.b.v. fulltime)
- Volop aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling en opleidingsmogelijkheden met een persoonlijk opleidingsbudget
- Laptop en mobiele telefoon
- Ruime thuiswerkmogelijkheden (o.a. ingerichte thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding)
- Auto of fietsen? Altijd een gunstige reiskostenvergoeding van €0,40 per km (deel belast deels onbelast)
- Een Grand Café waar je tegen een goed tarief met je collega’s kunt lunchen
Wat doe je?
- 60% Servicekostenafrekening en voorschotten
- 20% I.s.m. andere afdelingen financieel-administratieve processen verbeteren
- 20% Diverse (complexere) financieel-administratieve taken uitvoeren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Stel direct een vraag
Bas de Bruijn
Manager Financiën a.i
Vacature
Als Senior Medewerker Financiële Administratie bij Vivare ben je verantwoordelijk voor het stroomlijnen en verbeteren van processen binnen de financiële administratie. In deze rol combineer je jouw financiële kennis met procesbeheersing en werk je nauw samen met verschillende afdelingen om de dienstverlening aan huurders te optimaliseren. Je bent meer dan een cijfer expert; je bent actief betrokken bij het realiseren van concrete verbeteringen in de administratieve stromen van het bedrijf.
In deze functie ligt de nadruk op het beheren en verbeteren van financiële processen, zoals de administratie van zonnepanelen en servicekosten. Verder heb je regelmatig overleg met verschillende afdelingen binnen de organisatie. Hierbij ligt de focus op het bespreken van lopende projecten en het identificeren van verbetermogelijkheden in uiteenlopende processen.
Je wordt onderdeel van het team Huuradministratie (HA) dat uit zeven collega’s bestaat. Binnen jouw team richten vijf collega’s zich op de huuradministratie en twee collega’s houden zich bezig met de servicekosten. Het team is onderdeel van de grotere afdeling Financiële Administratie. In deze rol krijg je de kans om je expertise in te zetten en bij te dragen aan de verdere professionalisering van de huuradministratie.
Als je het leuk vindt om op procesniveau bezig te zijn met de financiële administratie, te werken met mensen en je het niet erg vindt dat je dag soms anders loopt dan gepland, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je afwisselende overleggen en pak je complexe financiële vraagstukken aan, waarbij de focus ligt op servicekosten
Op een minder leuke werkdag heb je veel overleggen, loopt alles uit of word je continu onderbroken door onverwachte gebeurtenissen, waardoor je geplande taken niet afkrijgt.
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
- 18:00
-
- Lunch
- Mails lezen en beantwoorden
- Prolongeren (betalingstermijn verlengen)
- I.s.m. andere afdelingen financieel-administratieve processen verbeteren
- Aan complexe financiële vraagstukken werken
-
- 9-uurtje
- Overleg team Huuradministratie
- Lunch
- Aan complexe financiële vraagstukken werken
- Intern overleg
- Prolongeren (betalingstermijn verlengen)
-
- Lunch
- Huurverhoging voorbereiden en uitvoeren
- Intern overleg
- Aan complexe financiële vraagstukken werken
-
- 9-uurtje
- Lunch
- I.s.m. andere afdelingen financieel-administratieve processen verbeteren
- Borrel met collega's
- Huurverhoging voorbereiden en uitvoeren
-
- Lunch
- Intern overleg
- I.s.m. andere afdelingen financieel-administratieve processen verbeteren
- Aan complexe financiële vraagstukken werken
- Aan complexe financiële vraagstukken werken
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Bij Vivare is er volop aandacht voor jouw persoonlijke groei en professionele ontwikkeling, zowel in de hoogte als in de breedte. Je wordt ondersteund in het uitbouwen van je talenten en het actueel houden van kennis en vaardigheden. De Vivare Academie, een eigen online platform, biedt actuele klassikale en online trainingen om kennis en vakbekwaamheid te vergroten. Dit aanbod wordt continu aangepast met input van medewerkers, waardoor kennis en kunde van Vivarianen wordt gestimuleerd en er altijd ruimte is voor groei.
Werken bij Vivare
Vivare is met 55.000 huurders een van de grootste woningcorporaties in Oost-Nederland. Dag in, dag uit zetten we ons in om in de regio zo veel mogelijk mensen een comfortabel en betaalbaar thuis te bieden. We richten ons specifiek op kwetsbare groepen en mensen met een bescheiden inkomen, zodat ook zij met plezier en in veiligheid kunnen wonen. Vivare heeft een uitdagende, maatschappelijke taak en die pakken we niet alleen aan. We slaan de handen ineen met bewoners, gemeenten, de overheid, aannemers en specialistische organisaties om samen onze doelstellingen te realiseren.
We zijn actief in deze gemeenten: Arnhem, Duiven, Overbetuwe, Renkum, Rheden en Westervoort. Verder zijn we actief in de volgende plaatsen: Arnhem, De Steeg, Dieren, Doorwerth, Duiven, Ellecom, Elst, Groessen, Heelsum, Heveadorp, Loo, Oosterbeek, Renkum, Rheden, Rozendaal, Spankeren, Velp, Westervoort en Wolfheze.
Zit jouw ideale vacature er niet tussen? Maak dan een JobAlert aan. Op deze manier krijg je direct bericht als we een vacature hebben geplaatst.
Contact met team HR? Dat kan! Bel ons dan via +3188-0541255.
- Kantoor in Arnhem
- Circa 300 medewerkers in Nederland
- Gem. leeftijd 47 jaar
- Thuiswerkmogelijkheden (o.a. ingerichte thuiswerkplek en thuiswerkvergoeding)